Mindre fel/störningar

Det finns enkla åtgärder som du själv kan ta.

 

Ström och belysning
Kolla om strömmen har bara gått hos dig eller i hela området. Kontrollera säkringar och byt om någon är trasig. Glödlampor, lysrör och glimtändare i lägenheten är förbrukningsmaterial och byts av hyresgästen själv.
 
Bredband/telefon/tv

Kontakta din operatör.
 
Avlopp
Avloppsstopp i handfat, kök eller duschutrymme är ofta lätta att åtgärda och ska i första hand rensas av hyresgästen. Om det inte går, kontakta oss.

 

Omfattande fel

Om något är fel i din lägenhet eller i huset (droppande kranar, ej fungerande tvättmaskin/torktumlare/platta på spisen, byte av lampor i gemensamma lokaler, etc.), kontakta oss.
 
Akutnummer
Vid akuta fall, maila inte utan ring direkt:

070-378 81 10

Skicka in en felanmälan

Här kan ni snabbt och enkelt göra en felanmälan genom att fylla i och skicka in formuläret nedan. OBS! Är det ett akut fel så ska er felanmälan ske via telefon.

 

Namn
Adress
Telefon
E-post
Finns husdjur hemma
Får huvudnyckel användas
Beskrivning av problem

Umeå Vännäs Fastigheter
Hamrinsvägen 4
903 33 Umeå
Kontakt
070-378 81 10
info@uvfastigheter.se

© 2019 Umeå Vännäs Fastigheter
Information om cookies